poniedziałek, 10 listopada 2014

Karteczki

Witam wszystkich.
Po dość długiej nieobecności  muszę nadrobić kilka zaległości zwłaszcza z karteczek z wymianki u Czarnej damy
Tematem na miesiąc lipiec były motyle. 
A to karteczka jaką dostałam ja od Eluni jest piękna.

Kolejny miesiąc sierpień temat nad morzem
a to karteczka jaką dostałam od Marty Borowskiej

Wrzesień był związany z tematem szkoły

 taką sympatyczną karteczkę dostałam od Marty Myszkusi 

Październik obfitował w ptaszynki bo tematem były ptaki
 I ponownie karteczka od Marty Myszkusi ma do mnie szczęście w ostatnich losowaniach i nie obyło się bez wpadki poczty bo zaginęła karteczka od Marty. Ale była tak kochana że wysłała karteczkę ponownie za co bardzo Ci dziękuję. Karteczka jest świetna.
I to jak na razie wszystkie zaległości, postaram się tym razem nie doprowadzić do takich zaniedbań. 
Kto chce się zapisać do wymianki na listopad gdzie tematem jest jesień zapraszam do Lidki zapisy trwają do 15 listopada.
Pozdrawiam serdecznie.



3 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz który daje ogromną radość i satysfakcję.